nedeľa 3. januára 2016

MORSKÁ A HIMALÁJSKA SOĽ DO KÚPEĽA S RUŽAMI

Nedalo mi to a hneď po včerajšej levanduľovo - vanilkovej soli, som dnes utekala do Kauflandu a nakúpila si obrovské zásoby morskej, himalájskej a magnéziovej soli...

A vyrobila som nádherne voňavú soľ s čistými esenciami ruže, ambry a fialky, všetko 1:1:1.

V tejto kombinácii som už robila aj parfém, aj alkoholový aj olejový a je to neskutočná kombinácia, v porovnaní so syntetickými vôňami niet nad prírodu, hoci za esencie si človek pekne priplatí. Ale táto soľ bude voňať aj o rok...môj parfém s jojóbovým olejom vonia po roku stále tak silno ako keď som ho urobila ( o parfémoch plánujem tiež príspevok :-))





Zmiešala som 1 kg soli morskej a magnéziovej a pridala za dve dobré hrste himalájskej soli a z každej esencie som dala 20 kvapiek, postupne som začala farbiť tekutou ružovou farbou na kozmetiku, ale samozrejme dá sa použiť aj potravinárska farba alebo najlepšie francúzsky ružový íl.




1/3 farby som si odložila bokom a zvyšok dofarbila na silnejší odtieň.

 

tentokrát som vrstvila nielen dve farby ale robila som aj  vrstvu sušených ružičiek a ešte jednu vrstvu sušených ružových lupeňov , tieto sušené kvety som si kedysi kúpila na posyp mydiel, ktoré robievam.




vyšli mi dve fľaše , tu je vidieť aj vrstvu  ružových lupeňov.



Jednu fľašu si nechám, druhú darujem, pre ľudí čo ocenia prírodnú a hand made tvorbu je to krásny darček :-)

Už mi behá hlavou nápad na medovkovú alebo jasmínovú zlatú soľ :-)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára