nedeľa 24. januára 2016

SPRCHOVÉ ŽELATÍNKY

Nie je to prírodný produkt, je  už z  hotového šampónu alebo sprchového gélu, ale je to zábava, a hlavne deti sa tešia do vane, hneď po šumivkách :-)

Myslím že hlavne v lete bude príjemné sa umyť vychladenou a voňavou želatínkou. Okrem toho skúsim popracovať na vylepšení a možno by som dokázala urobiť želatínu nielen z vody ale časť nahradiť mliekom alebo výluhom byliniek, s olejčekom alebo s pridaním sušeného mlieka, na vylepšenie hydratácie a výživy pokožky.











Keďže si umývam vlasy už výlučne mydlom, ostal mi ešte šampón z čias, keď som ho používala.



Recept:
1 a 1/2 šálky šampónu alebo sprchového gélu
2 balíčky želatíny
tekutá farba 2-3 kvapky
voda na prípravu želatíny podľa návodu, v tomto recepte 1 L vody


 

použil som silikónové formy aby sa mi ľahko želatína dala vybrať

 
vodu privediem do varu a odstavím, hneď potom pridám želatínový prášok a dobre premiešam, potom pridám šampón ( alebo sprchový gél)



 

pridala som  farbu


 
opatrne naliala do foriem a preložila do chladničky na 5 hodín ( samozrejme som bola zvedavá a išla po 3 hodinách kontrolovať ako želatína sadla a aj sa dala vybrať:-))


 


 

z receptu mi vyšlo mi 6 kociek a 12 kvetiniek


 
 

Večer sa tešíme aj s deťmi na skúšobné umývanie :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára