nedeľa 22. mája 2016

DOMÁCI PEELING / HOME MADE BODY SCRUB



Na tomto peelingu je najlepšie to, že je jedlý, teda žiadna chémia, vyrobila som ho dnes v troch variáciách, lebo mám suchšiu pokožku a teraz keď je teplo sa mi nechce natierať sa telovým maslom. Vyskúšala som ho na sebe dnes v sprche aj na synovi vo vani a je to super, pokožka ostane krásne hladká a naolejovaná :-) Len teraz okrem vane mám od oleja aj sprchový kút, ale pôžitok z peelingu si netreba odoprieť, môj čistič do kúpelne z mydla na pranie to hravo zvládne :-)

The best thing about this body scrub is that is is eatable. so no chemistry, I made it today in 3 variations, because my skin feels dry lately and I don´t feel like using body butter in this summer weather. I tried it on me in shower today and also on my son in bath tonight and it is excellent, skin feels smooth and rich :-) But now I have got greasy not just bath but also shower, but do not give up this body scrub pleasure, my bathroom cleaner from laundry soap can do the job easily :-)

CITRÓNOVÝ PEELING / LEMON BODY SCRUB




1 šálka olivového oleja
1 šálka morskej soli
kôra z 1 citróna nasekaná nadrobno
20 kvapiek citrónovej esencie
Všetko poriadne zmiešať a uskladniť v uzatvárateľnej nádobe.

1 cup olive oil
1 cup sea salt
lemon peel from 1 lemon diced small
20 drops of lemon essential oil

All mix well and store in container with lid.






POMARANČOVÝ PEELING S AMBROU / ORANGE- AMBRA BODY SCRUB




1/2 šálky hnedého cukru
1/2 šálky morskej soli
1/4 šálky olivového oleja
10 kvapiek pomarančovej silice
10 kvapiek ambry (esencie)

Všetko zmiešať a uskladniť v nádobe s vekom.

1/2 cup brown sugar
1/2 cup sea salt
1/4 olive oil
10 drops orange essential oil
10 drops Ambra essence

All to mix well and store in jar with lid.




RUŽIČKOVÝ PEELING / ROSE BODY SCRUB WITH PETALS



1 a 1/2 šálky hnedého cukru
1 šálka kokosového oleja
1 lyžica mandľového oleja
lupene z ruže ( ja som dala sušené)
20 kvapiek esencie ruža

1 and 1/2 cup brown sugar
1 cup coconut oil
1 spoon almond oil
rose petals ( I used dry ones)
20 drops rose essence

Zo všetkých peelingov som urobila aj malú vzorku sestre, práve mi píše, že skúšala a sú super :-)

Out of all body scrubs I made small samples for my sis, she is just right now writing that she tried it and it is great :-)

Zabavte sa pri výrobe !
Enjoy it !















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára